9 komentářů u “Zbavme #czaffil bannerů!”

  1. Josef Buryan napsal:

    Já bych neschovával úspěšnost bannerů jen za velkou návštěvnost. Je to o tom, jak komplexně k marketingu jako celku přistupovat. Pokud jsem affilák ,kterého zajímá jen proklik a jednorázová provize, tak bannery nemají smysl. Pokud je v rámci marketingové strategie zařadíme někam na začátek, tak určitě mají smysl. Viz. framework Avinashe Kauchika SEE-DO-THINK-CARE. Doporučuji.

      1. Vlado Cintula napsal:

        Oh shit, moj koment vyssie je reakcia na komentar Jozefa Buryana. S nim suhlasim. Nie s clankom.

  2. Manuel Nuněz napsal:

    S článkem 100% souhlas, jako bych ho napsal sám.

  3. Polgari napsal:

    No, bannery su zaklad affil kampani, to je pravda.

    Kazdpadne si myslim:
    1) Bannery nemaju ucinnost, ak sa len nasadia clovek „caka“. Hlavne, ak to nasadi bez rozmyslu.
    2) Banner vsak ma zmysel v tematickom clanku, alebo tematickom webe
    3) Pravda tiez je, ze bannery treba trosku inac navhovat – nie klasicky, prezentacne. S tym uplne suhlasim, no nie vzdy ma inzerent prachy na to ich dat vyrobit a nechce za to platit. Potom je otazne, ci ho proste zo siete nevyhodit. To je uz ina vec.
    4) Ano, tiez je pravda ze najucinnejsie je pracovat s hyperlinkom a robit vlastne veci. Tiez ale treba mysliet na to, ze silne brandy casto nechcu pripustit aby si affilak robil svoje bannery. Tiez ale vyvstava potom otazka, ci ich vobec do siete pripustit.
    5) banner nesuci nejaky brand je skor minus – inzerent plati za akcie a dosvata brand building zadarmo. To nie je velmi fer, ak ide brand nad ramec efektivity.

    Mam o tom rozpisany clanok s nazovom „Zle bannery!“ 😀 Asi sa k tomu musim dostat cim skor 😀

    1. Maigi napsal:

      Polgari:
      ad 1, 2) Banner umí vydělávat, to nepopírám. Cokoliv jiného přímého však vydělává víc.
      ad 3) dle mé zkušenosti nejlépe funguje banner, který vypadá a působí jako text s hyperlinkem a button. To už je ale lepší udělat to samé v html bez banneru.
      ad 4) Klidně zakažme vyrábět vlastní bannery a ty stávající smažme. Bannery v affil oboru jsou jen zastaralá přítěž z minulosti.
      ad 5) Ano, přesně tak. Jediný přínos je viditelnost pro inzerenta, affilákovi to ale nic nedá.

  4. Tomo napsal:

    Vysvetlí niekto začiatočníkovi ako použiť xml feed v affile? resp. nejaký konkrétny príklad API ? (čo znamená daná skratka som si pozeral, ale aj tak neviem, čo konkrétne si mám pod tým predstaviť)

  5. Daniel Nytra napsal:

    Přímý prodej je jedna věc, ale prosím nezapomínejte na lidi, kteří doporučují nebo se rozhodují! Rozhodování může trvat i měsíce a podpora brandu je zde velice důležitá (nebavím se pouze o zobrazování banneru).

    Asi je všem jasné, proč jsou důležité asistované konverze… nezapomínejte prosím na normální myšlení lidí. Když si jdete koupit jogurt, tak vám to taky zabere čas…co teprve kurz!

    Doporučuji A .Kaushika a jeho framework: SEE – THINK – DO – CARE pro pochopení… Hezky sepsané napž. ZDE: http://ottocopy.cz/marketing-festival-kaushik-see-think-do-care

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.