Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.


Budu rád, když se podíváte i na můj kurz:

8 komentářů u “Pohled do zákulisí webových farem”

  1. Petr napsal:

    Výborný článek, jako vždy. Nerozumím jen jedné věci: Ani nemusíte tlačit nahoru své vlastní weby, stačí tlačit nějaký pozitivní článek na blogu, který vás chválí. – Jak je to myšleno. Můžeš to trošku vysvětlit, případně ukázat příklad. Díky

    1. Maigi napsal:

      Díky. U této situace je cílem „vytapetovat“ první stránku na důležité kw buď svým obsahem, nebo cizím, který nás chválí. Dokonce to může být i cizí neutrální obsah, pokud se snažíme potlačit nějaký negativní výsledek, třeba velmi kritickou referenci. Zkrátka tím, že dostaneme nahoru 10 odkazů, tak ten negativní skončí jedenáctý a přesune se na další stránku. Tam už moc potenciálních nových zákazníků nechodí, tam se dá schovat i tělo. Negativní odkaz pak přestane odrazovat nové zákazníky.

  2. Diginomad napsal:

    Chybí tam očividná, výborně funkční a velice výhodná monetizační taktika – PBN. Trošku je to skryté pod „podpora SEO“ – ale pokud se farma udělá dobře, tak může fungovat jako PBN a za to se dají kasírovat i velmi solidní částky. Samozřejmě, pokud se to má dělat dobře a kvalitně, není to snadné ani levné.

  3. Malrboro napsal:

    Já znám ještě jeden typ farmy. Sice neznám její název ale to je jedno. V principu jde o za spamování vyhledávačů klíčovými slovy provázanými s běžnými frázemi. Farma se vyrábí jednoduše. Kupujete prošlé domény s historií a nahrajete do nich vždy stejný obsah. Jediné co měníte je meta popis webu pro vyhledávače. Úspěch se dostaví okamžitě pokud subjekt zadá do vyhledávače například půjčka (to je to klíčové slovo) na podzim (to je ta běžná fráze). Zkuste se mrknout na výsledky a také na obsah stránek.

  4. Jirka napsal:

    Osobně teď dělám na dvou webech. Podle mě je dnes lepší dělat jednotky projetků a jet tam na kvalitu. Měl jsem za to, že na kvantitu bez přidané hodnoty už dneska vyhledávače neskočí.
    BTW o kolika cca webech se bavíme např. u odkazové/SEO farmy? Jednotky, desítky, nebo stovky webů?

    1. Maigi napsal:

      Řekl bych, že minimálně vyšší desítky, ale spíš stovky. Některé techniky už nefungují, ale jiné pořád. Osobně taky raději stavím větší kvalitnější projekty. Jedno ale nevylučuje druhé. Někdy může být efektivnější „zdevelopit“ hromadu domén s přirozenou návštěvností.

  5. Slyšel jsem rozhovor na mladém podnikateli a dost mě zaujal. Zjištuji si informace o tom co vše Affil obnáší a dost mě tento způsob výdělku zajímá. Osobně mi v dnešní době dává největší smysl postavit pár webu o vysoké kvalitně (hlavně té obsahové) než mít stovky ne tak kvalitních webů nad kterými je ještě těžké udržet dohled.

    1. Maigi napsal:

      Díky, to jsem rád. Osobně vnímám affiliate jako nejlepší způsob, jak se naučit prodávat (když ještě člověk nemá vlastní produkt, který by sám prodával).