10 komentářů u “Velká recenze Smart Emailing 2.1.”

  1. Mám za sebou tento týden 5 poslaných emailů na svoji databázi a dělala jsem to již v nové verzi, tak jsem testovala ty A/B testy a doufám, že k nim budou dodělány statistiky.

    Zatím se nikde nezobrazují jednotlivé A/B testy v podrobnějších statistikách. (Pouze následně odeslaná kampaň.)

    = Super, že to smart umí, ale trochu to dopracovat ještě. 🙂

    Dotazníky uměla první verze 1.0. V 2 to nebylo a v 2.1 je to přidáno. Tak super.

    Super, že se má člověk kam dovolat. Klient dnes dostal menší ban z Mailchimpu a musel narychlo řešit odeslání kampaně přes jiný nástroj. (Smartemailing).

    P.S. U těch kampaní těch 5 dní přijde docela dost. Když se dívám na statistiky kampaní jak to lidi otevírají. Tak 36 hodin je optimálních.

    1. Maigi napsal:

      To je pravda. 5 dní jsem přestřelil. Moje zkušenost je 2 dny velký nárůst, třetí den minimální pozůstatek oproti prvním dvou dnům a čtvrtý a další den už nic. 5 dní jsem dal jako takovou jistotu, nevěděl jsem, že budu na statistiky čelat. Mimochodem už uplynuly a statistiky nikde. Jen mi přišel mail, že je vyhodnoceno. Vím sice, jaká varianta vyhrála, ale neznám podrobnosti jako u běžných kampaní. Napíšu jim to, ať to opraví.

  2. Tibor napsal:

    Od jak velké kampaně se vyplatí tento nástroj? Kolik mail adrese bych měl mít ve svém seznamu, aby se vyplatilo používání takovéhoto nástroje?

    1. Maigi napsal:

      Osobně se mi vyplatí platit podobné částky už od 200 mailové databáze a možná i menší, protože i z ní jsem vytáhl někdy v březnu (za jediný měsíc) dost na to, aby se mi zaplatil provoz nástroje na léta dopředu. Teď mám zhruba 1000 kontaktů, takže je návratnost mnohem vyšší. Samozřejmě se bavíme o přirozeně budované kvalitní databázi. Nebál bych se do toho jít ale klidně z nuly, protože Smart Emailing je hodně efektivní i v samotném sběru adres. Díky jejich formuláři a automatickému odesílání příloh lze lépe nalákat kontakty do databáze odměnou za nějaký soubor. 200 lidí se pak nasbírá hodně rychle.

      1. Palo napsal:

        Ešte som doteraz žiadnu emailovú kampaň nespúšťal, ale v blízkej budúcnosti plánujem…takže skúsenosti nemám a neviem porovnať, ale ak si dobre pamätám ? som niekde čital,že mailchimp neumožnuje vo free posielať prílohy, takže na začiatok na ročnú skúšku do 500 kontaktov sa cena cca 55€ dá zniesť….predpokladám,že SE môžem kľudne využiť aj v slovenskom prostredí..

  3. Michal napsal:

    SmartEmailing je super v tom, že nepadá do spamu, jako jiné služby ale trochu mi dřív vadil přístup zaměstnanců této společnosti, kteří docela drsně reagují na zákazníky prudiče, kterým přijde mail a kteří jej považují za spam a stěžují si přímo u smartemailingu – nám párkrát stopli službu a chtěli, abychom doložili, odkud jsme daný mail získali. Stalo se to dřív několikrát, teď je zatím klid. Vždy šlo o zákazníky z našich shopů, kteří jednou nakoupili, souhlasili se zasláním newsletteru a pak na to zapomněli a prudili.

  4. Abc napsal:

    Kolik ti za tu ódu Kirš zaplatil? 🙂

    1. Maigi napsal:

      Nic. Není snad něco z článku pravda? Zkoušel jsi ostatní programy? Četl jsi mé srovnání s MailChimpem, kde na obou kritizuju něco jiného (SE byl ve staré verzi)?

  5. David Řezáč napsal:

    Hezky sepsáno. Už dlouho přemýšlím, že Mailchimpu dáe sbohem. A na Smartemailingu se mi líbí i automatické skloňování jména pro oslovení 🙂 Článek sdílím dále
    http://www.affilo.cz/clanek/zobrazit/22/

  6. Jiří Štrohalm napsal:

    Zajímalo by mě zda někdo dělal větší srovnání např. s Maikit, Email kampaně, Ecomail nebo Crystalmails? Koukám na tyto produkty již několik dní, ale hodili by se mi nezávislé srovnání či recenze.

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.