Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.


Budu rád, když se podíváte i na můj kurz:

10 komentářů u “Velká recenze Smart Emailing 2.1.”

  1. Mám za sebou tento týden 5 poslaných emailů na svoji databázi a dělala jsem to již v nové verzi, tak jsem testovala ty A/B testy a doufám, že k nim budou dodělány statistiky.

    Zatím se nikde nezobrazují jednotlivé A/B testy v podrobnějších statistikách. (Pouze následně odeslaná kampaň.)

    = Super, že to smart umí, ale trochu to dopracovat ještě. 🙂

    Dotazníky uměla první verze 1.0. V 2 to nebylo a v 2.1 je to přidáno. Tak super.

    Super, že se má člověk kam dovolat. Klient dnes dostal menší ban z Mailchimpu a musel narychlo řešit odeslání kampaně přes jiný nástroj. (Smartemailing).

    P.S. U těch kampaní těch 5 dní přijde docela dost. Když se dívám na statistiky kampaní jak to lidi otevírají. Tak 36 hodin je optimálních.

    1. Maigi napsal:

      To je pravda. 5 dní jsem přestřelil. Moje zkušenost je 2 dny velký nárůst, třetí den minimální pozůstatek oproti prvním dvou dnům a čtvrtý a další den už nic. 5 dní jsem dal jako takovou jistotu, nevěděl jsem, že budu na statistiky čelat. Mimochodem už uplynuly a statistiky nikde. Jen mi přišel mail, že je vyhodnoceno. Vím sice, jaká varianta vyhrála, ale neznám podrobnosti jako u běžných kampaní. Napíšu jim to, ať to opraví.

  2. Tibor napsal:

    Od jak velké kampaně se vyplatí tento nástroj? Kolik mail adrese bych měl mít ve svém seznamu, aby se vyplatilo používání takovéhoto nástroje?

    1. Maigi napsal:

      Osobně se mi vyplatí platit podobné částky už od 200 mailové databáze a možná i menší, protože i z ní jsem vytáhl někdy v březnu (za jediný měsíc) dost na to, aby se mi zaplatil provoz nástroje na léta dopředu. Teď mám zhruba 1000 kontaktů, takže je návratnost mnohem vyšší. Samozřejmě se bavíme o přirozeně budované kvalitní databázi. Nebál bych se do toho jít ale klidně z nuly, protože Smart Emailing je hodně efektivní i v samotném sběru adres. Díky jejich formuláři a automatickému odesílání příloh lze lépe nalákat kontakty do databáze odměnou za nějaký soubor. 200 lidí se pak nasbírá hodně rychle.

      1. Palo napsal:

        Ešte som doteraz žiadnu emailovú kampaň nespúšťal, ale v blízkej budúcnosti plánujem…takže skúsenosti nemám a neviem porovnať, ale ak si dobre pamätám ? som niekde čital,že mailchimp neumožnuje vo free posielať prílohy, takže na začiatok na ročnú skúšku do 500 kontaktov sa cena cca 55€ dá zniesť….predpokladám,že SE môžem kľudne využiť aj v slovenskom prostredí..

  3. Michal napsal:

    SmartEmailing je super v tom, že nepadá do spamu, jako jiné služby ale trochu mi dřív vadil přístup zaměstnanců této společnosti, kteří docela drsně reagují na zákazníky prudiče, kterým přijde mail a kteří jej považují za spam a stěžují si přímo u smartemailingu – nám párkrát stopli službu a chtěli, abychom doložili, odkud jsme daný mail získali. Stalo se to dřív několikrát, teď je zatím klid. Vždy šlo o zákazníky z našich shopů, kteří jednou nakoupili, souhlasili se zasláním newsletteru a pak na to zapomněli a prudili.

  4. Abc napsal:

    Kolik ti za tu ódu Kirš zaplatil? 🙂

    1. Maigi napsal:

      Nic. Není snad něco z článku pravda? Zkoušel jsi ostatní programy? Četl jsi mé srovnání s MailChimpem, kde na obou kritizuju něco jiného (SE byl ve staré verzi)?

  5. David Řezáč napsal:

    Hezky sepsáno. Už dlouho přemýšlím, že Mailchimpu dáe sbohem. A na Smartemailingu se mi líbí i automatické skloňování jména pro oslovení 🙂 Článek sdílím dále
    http://www.affilo.cz/clanek/zobrazit/22/

  6. Jiří Štrohalm napsal:

    Zajímalo by mě zda někdo dělal větší srovnání např. s Maikit, Email kampaně, Ecomail nebo Crystalmails? Koukám na tyto produkty již několik dní, ale hodili by se mi nezávislé srovnání či recenze.