8 komentářů u “Únor 2015: report pracovních a osobních aktivit”

  1. Radek napsal:

    Máte moc pěkný obývák. A to je byt nebo dům?
    Jinak k tomu affil projektu, získáváš návštěvnost z PPC nebo serpu?

    1. Maigi napsal:

      To je dům 🙂 Ten affil projekt jede primárně z PPC, sekundárně pracuju na SEO, ale jako doplněk

  2. Jirka napsal:

    Jaký styl plánování na kvartál používáš? Je to nějaká metoda z chytré knihy nebo to tě tak napadlo samo? Můžeš to trošku rozepsat?

    1. Maigi napsal:

      Je to metoda z knížky, kterou jsem nečetl, jen prolítl v knihkupectví – http://www.martinus.sk/?uItem=174869

      Vysvětluje, proč je plánování na rok neefektivní a proč je 12 týdnů optimální mezi tím, něco pořádného stihnout a mezi „nic nedělám, mám dost času, konec je ještě daleko“.

    1. Maigi napsal:

      Upřímně na něm nevidím vůbec nic. S placenou návštěvností lze mít konverze hned, to je většině lidí z oboru jasné a lze to říct jednou větou. Mám podobné zkušenosti, 11 leadů/den po šestém dnu existence webu a taky jsem to zveřejnil, ale stálo mi to jen za tweet do 140 znaků. Články ve VIP sekci se snažím psát pro pokročilé, kteří informace z odkazovaného článku berou za samozřejmost a hledají nové cesty, jak své podnikání zefektivnit.

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.