Jak se bránit sezónním propadům
Hodně affiliate oborů má v průběhu roku nejrůznější výkyvy. Software, fitka a další to například řeší ročním členstvím, protože jinak by...
Hodně affiliate oborů má v průběhu roku nejrůznější výkyvy. Software, fitka a další to například řeší ročním členstvím, protože jinak by...
Za ukrýváním vlastníka webu stejně jako u firem nemusí být hned nějaká nekalá praktika. Bohužel s ohledem na vlastnosti našeho národa...
Měření takzvaných "soft" konverzí umí vyřešit nejeden problém. Například vám tu často předkládám, jak pracovat s děkovací stránkou, kterou ale díky...
Že se traffic postupně přesouvá z desktopu na mobilní zařízení a tablety, to asi nemusím zmiňovat. Ten trend už slyšíme roky....
Minulý týden organizoval Svět zdraví setkání svých nejlepších affiláků. Hned dva z nich vzdali nebo vzdávají Facebook kanál, protože se jim...
Ve většině článků přistupuji k affiliate marketingu ze strany budování webu či trafficu na míru nějaké affiliate kampani. Někdy je to...
Při honbě za vysokým konverzním poměrem můžete narazit na skutečné extrémy. Některé metody v affilu nejsou úplně košér, ale o to víc...
Konverzní poměr webu je průměrem konverzních poměrů na všech jeho částech a všech jeho návštěvnících. Dokud vše funguje jako celek, máte...
Taky si někdy při pohledu na ceny PPC inzerátů kladete otázku, jak to může nějakému affilákovi vycházet? Jak může vůbec něco...
Na trhu je šmírování a kopírování naprosto běžné. Důvodem je rozšířená naivní představa, že přenesete i výsledky. Této poptávce se dokonce...