Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.


Budu rád, když se podíváte i na můj kurz:

13 komentářů u “Průser jménem ABOUT YOU: Skvělá příležitost pro konkurenci”

  1. Andrea V. napsal:

    Já jsem dostala před nedávnem nabídku od e-shopu s oblečením. Nepřijala jsem, protože to neodpovídalo mému zaměření. Nakonec zkušenější zákaznice zaplavily internet stížnostmi, že M. nakupuje levně oblečení z Aliexpresu a z čínských stránek, a prodává je za trojnásobné ceny. Nene, influencer by měl v první řadě vědět, čemu propůjčuje svoji tvář.

  2. Lia napsal:

    Mně zas úplně krvácí oči u slova „předsi“ na voucheru ZOOT. Ale asi to je, kolem a kolem, prkotina. Aspoň oproti kolosálnímu failu v podobě About You.

  3. A napsal:

    Je to reakce na AboutYou. Použili slovo „předsi“ v několika odpovědích na Facebooku a ZOOT to pouze využil v jejich kampani. 🙂

  4. Lia napsal:

    Aaaaa, to je jiná. Vtipné. Tedy od ZOOT. Jinak ne 🙂

  5. Iva napsal:

    Belgie s malým „b“ je také velký průser 😉

    1. Maigi napsal:

      Děkuji za upozornění, pravděpodobně jsem nedomáčkl shift. Opraveno.

  6. Angelo napsal:

    Zoot- vtipné ale z cca 75% vratek , nedostatku cash flow , tedy pokud nebudeme počítat resuscitaci v podobě akcionářů a dluhopisů a částečného předpokladu , že nakupuji stock”y” právě z vratek Zalanda (mix sraček) tak si myslím , že ani ABOUT YOU pruser nespasí ZOOT průser.

  7. Iva napsal:

    Já to chápu, Belgie je malá 🙂

  8. Janek napsal:

    Po přečtení jsem nepochopil v čem je problém. Nemůžete šmelit affil? Kampaň jim zajistila to na čem affil parazituje a nikdy nedokáže. Nic není dokonalé a pár chybný vratek a nedostate zboží znamená spis úspěch než pruser…

    1. Maigi napsal:

      – Problém není ve vratkách, nebo chybách v odeslání zboží. Píšu to přece v článku. To se stane každému. Problém je, jak se k problémům zákazníků, které způsobili, následně staví. Nejedná se o pár zákazníků, jak se snaží About You tvrdit. Naopak.
      – Šmelit affil? Affil je prodej za provizi a to existuje od středověku. Z trhů se to dostalo online, protože máme století, jaké máme. To se nezmění a mezi lidmi tento způsob propagace je, vždy byl a vždy bude. Jestli se propaguje ušlechtilým způsobem (snahou o řešení problému zákazníka) nebo špatným způsobem (třeba parazitováním na značce), to záleží na každém. Samozřejmě vždy budou existovat oba scénáře. Stejně jako v jakékoliv jiné lidské činnosti.

  9. Janek napsal:

    Stále nevnímám vámi popsané věci za „průser“ je to jen cena za úspěch a fakt toho, že další ne národní společnost umí víc než affil a cze společnosti… Chce to nadhled a jednu vlastnost co češi nemají „respekt“. Uvidí se časem co to způsobilo. Aktuálně to způsobuje u kokurenčních brandů hašení tohoto uspěchu jen nakupování TV spotů bez žádné strategie a pouštění videa v online. Tedy vem poslední vytvořenou kreativu a nakup prostor. A affil existoval, bude existovat ale je stále řazen do multi-level marketingu. Pokud má správné informace tak slovo šmelit znamená „pokoutně s něčím obchodovat“ a to také neberu jako že bych někoho urážel, opět trochu nadhledu..

    1. Maigi napsal:

      Získat obrovské množství naštvaných zákazníků, které už nikdy na e-shopu nenakoupí určitě nepovažuji za úspěch. Nakoupit velké množství reklamy za peníze investorů a pak se vykašlat na základní podporu a slušnost, to také není žádné obdivuhodné umění. Respekt můžeme cítit ke společnostem, které se chovají opačně. Například firmy Rohlík, Slevomat – ty také mnoho služeb nedodaly správně. To se stane každému. Je ale obrovský rozdíl, jak se pak zachovaly k zákazníkům. Takový zákazník se pak vrátí, protože chybu chápe a respektuje jako součást vývoje, pokud se k němu ale ta firma zachová, jak má. Nevěřím, že se kdy vrátí zákazníci About You, kteří získali tuhle otřesnou zkušenost s následným přístupem.

      K tomu affilu – slyším poprvé v životě, že by snad byl řazen do MLM. Už podle názvu se to vylučuje, název multi-level popisuje ten rozdíl. MLM jako model nemám rád, ani si nemyslím, že je funkční. Respektive umožňuje bohatnout pár lidem na úkor zbytečné snahy a často prodělávání většiny ostatních. Lákání na mnoho pater, které ti budou nosit příjem, je také spíš marný slib než cokoliv jiného. Pokud seženeš 5 lidí pod sebe a oni zase 5 lidí pod sebe, tak už po 14 levelech ti dojde populace lidí na planetě. To je matematika. Affil žádné levely nemá. Prostě jen nabízí provizi za dovedeného zákazníka, to je celé. Je to fér, protože spousta lidí dělá marketing lépe, než velké korporace. Umí oslovit jiné lidi jiným způsobem. Mají třeba lepší znalosti v PPC/FB Ads a díky tomu jsou efektivnější. Proč nedat provizi někomu, kdo to dělá lépe, jinak nebo jinde. Člověk nemusí prodávat svůj produkt jenom sám. Podnikání je týmový sport.

  10. Badial napsal:

    Skvěle provedený affiliate na prodej záznamu konference. Tak se to má dělat.