4 komentářů u “Proč mám pochybnosti o označování reklam influencerů”

  1. Ani nevíš, jak Ti rozumím a jak s Tebou souhlasím. Někteří inzerenti se diví, když na webu o zdraví a potravinách odmítám dobře placené články o výživových doplňcích nebo potravinových nesmyslech. Když nechci zveřejňovat články o produktech, které bychom u nás doma ani neotevřeli.
    Je mi smutno, když vidím, jak se „celebrita“ ve jménu zisků či placení dluhů sníží k očividně lživé reklamě. Reklama by měla použitím inzerované služby nebo produktu pomáhat řešit v prvé řadě problémy potenciálního zákazníka.

    Je nás málo upřimných. Snad o to více vynikneme, a máme pokojné spaní 🙂

  2. U Barči doma napsal:

    Podobnou rozvahu jsem nedávno také vedla, ale nakonec je to jen na blogerovi/influenceerovi jestli chce riskovat důvěru svých čtenářů. Protože ta se lehko ztrácí a těžko nabírá zpět. U některých jsem si dokonce všimla, že pokud to opravdu nemají zaplacené, řeknou „Tohle není spolupráce/reklama.“ Ale pak jsou momenty kde neřeknou nic, takže to už asi reklama byla. Škoda, mám ráda když se jedná férově.