4 komentářů u “Proč mám pochybnosti o označování reklam influencerů”

  1. Ani nevíš, jak Ti rozumím a jak s Tebou souhlasím. Někteří inzerenti se diví, když na webu o zdraví a potravinách odmítám dobře placené články o výživových doplňcích nebo potravinových nesmyslech. Když nechci zveřejňovat články o produktech, které bychom u nás doma ani neotevřeli.
    Je mi smutno, když vidím, jak se „celebrita“ ve jménu zisků či placení dluhů sníží k očividně lživé reklamě. Reklama by měla použitím inzerované služby nebo produktu pomáhat řešit v prvé řadě problémy potenciálního zákazníka.

    Je nás málo upřimných. Snad o to více vynikneme, a máme pokojné spaní 🙂

  2. U Barči doma napsal:

    Podobnou rozvahu jsem nedávno také vedla, ale nakonec je to jen na blogerovi/influenceerovi jestli chce riskovat důvěru svých čtenářů. Protože ta se lehko ztrácí a těžko nabírá zpět. U některých jsem si dokonce všimla, že pokud to opravdu nemají zaplacené, řeknou „Tohle není spolupráce/reklama.“ Ale pak jsou momenty kde neřeknou nic, takže to už asi reklama byla. Škoda, mám ráda když se jedná férově.

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.