4 komentářů u “Osobní CRM aneb všechno je o lidech”

  1. Petr Malec napsal:

    Osobní CRM je moc pěkná věc, ale skončíš s tím, že budeš pořád zaneprázdněn, jelikož lidé o které se začneš aktivně zajímat, více jim psát apod. si s tebe udělají otroka. Měl jsem to podobně, potom to je takové to „ty děláš s těmi počítači, mě nefunguje notebook, mrkneš mi na to“ – časový fond 3 hodiny, „potřebuji koupit počítač, poradíš“ – časový fond 1 hodinu apod…. poté se naučíš říkat NE a když to tak řekneš párkrát tak se ti lidi naštvou a ještě budeš za špatného, vždyť oni by ti samozřejmě taky pomohli kdyby jsi něco potřeboval – no jo, ale například od kuchaře či CNC operátor nemáš moc co chtít.

    1. Maigi napsal:

      Na tom mám jeden takový hezký recept. Stanovíš si nějaké množství času týdně, které tomu můžeš investovat a co se tam nevejde, jen přesuneš do dalšího týdne. Takže já třeba všem říkám, že se moc rád sejdu s kýmkoliv. Jakýkoliv čtenář mě může v Praze požádat o schůzku a já budu rád. Na první pohled si řekneš, že to šílenost, protože pak nebudu dělat nic jiného. Jenže já mám stanovený takový interní strop jedna schůzka týdně pro tyhle účely. Jakmile se mi sejdou dvě, tak se omluvím, že tento týden už to nestíhám, ale příští by to šlo. Pokud už i příští týden něco mám, tak navrhnu ten potom a to už zůstane skutečně jen ten nejmotivovanější. Přirozeně se to samo selektuje. Úplně stejně mám počet hodin týdně „pro druhé“. Taky mi pochopitelně píšou lidi s žádostí o pomoc, radu, nebo malý úkol. Nemám s tím žádný problém, ale musí se vejít do toho počtu hodin týdně. Jinak jsou přeloženi na další týden a tam už se stačí jen přeptat, jestli je to stále aktuální. Většinou není. Hodně lidí si dokáže pomoct samo, když musí čekat týden. Zase se to pěkně filtruje a já mám takhle na drátě jen ty motivované, nebo ty, kteří mají reálný problém. Mizí takové ty nesmysly, kde je jen někdo líný googlit. Takhle to udržíš v mezích a zároveň neodmítáš, neštveš lidi. Většina chápe, že jim sice můžeš pomoct, ale ne teď hned, protože máš nějaké aktuální povinnosti.

  2. Ondřej URBAN napsal:

    Ahoj
    osobně/firemní CRM je moje velke tema. Uz dva roky hledam a mam pocit ze vsechna jsou delana pro trzbu za ne. Jeste jsem nenasel nic co by bylo pouzitelne.
    Rad budu sledovat kdo co pouziva.
    Ondřej

  3. Petr Malec napsal:

    Máš to vymyšlené dobře, každopádně stejně je to z mého pohledu dlouhodobě neudržitelné. Každopádně mě to ale motivovalo k tomu, abych si založil nějakou db, kde si budu o lidech psát nějaké poznatky až je zase potkám abych byl v obraze. Díky 🙂

Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.