Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.


Budu rád, když se podíváte i na můj kurz:

7 komentářů u “Tvoříte weby na mléko nebo na maso?”

  1. Fondil napsal:

    Pokud se nepletu a dobře si vzpomínám, něco podobného hodně často dělal Michal Hardyn. Když se zaměřovali na finanční sektor, vytipovával si weby, které měli traffic anebo konverzce, ale nebyly dokonale vyladěné a on věděl, že když si to vezme pod sebe, může mít rychlou návratnost buď proto, že web redesignuje a zajistí si lepší konverzní poměr, využije web pro linkbuilding svých vlastních projektů (anebo ho naopak posílí svou sítí webů) anebo vydělá víc, protože už obešel affiliate sítě a dostal jsem k lepším nabídkám a tedy lepším platbám za konverzi.

    1. Maigi napsal:

      To ani nevim, ale dává to smysl.

  2. Petr napsal:

    Ahoj Maigi, mohl bys prosím blíže vysvětlit tu strategii se smazáním webu a ponecháním podstránek? Případě odkázat na nějaký zdroj, kde je to vysvětleno? Díky moc

    1. Maigi napsal:

      To je v podstatě celá strategie, víc v tom není. Jde o to, zmodernizovat web technicky a designově a zároveň nepřijít o SEO. Proto začínám s technickou a designovou stránkou odznova, ale před smazáním si zaznamenám všechny texty a url adresy podstránek. Texty tam po nahození nového webu vrátím. URL podstránek zachovám. Taky všechny ty tittle a popisky. O žádném zdroji, který by tohle popisoval, nevím.

  3. Jan Pokorný napsal:

    Heště vy se hodil nějaký konkrétní příklad, jak web vypadal předtím a jak poté.