3 komentářů u “Vzdělávání jako nejlepší způsob marketingu a prodeje”

  1. Diginomad napsal:

    Souhlas, vzdělávání zákazníků/čtenářů buduje důvěru. V případě Megapixelu je třeba trošku problém, že nejsou zrovna nejlevnější a samozřejmě plno zákazníků nasosá know-how a pak fičí na heuréku najít levnější zdroj. To se u vlastních produktů samozřejmě nestane.

    Za mě osobně, jasně, dozvím se jak něco udělat, jak to funguje atd. Ale nemám čas dělat vše sám, takže pokud mě autor přesvědčí, že tomu rozumí, a zároveň je schopen vyřešit můj problém za rozumnou cenu, rád si službu zaplatím. Už roky používám tuto strategii na několika projektech a celkem funguje, ale ještě by to chtělo nějaký produkt, aby to i vydělávalo 😀 Zatím to je služba pro obecné blaho 😀

    1. Maigi napsal:

      Pozitivní je, že to možná děláš bez odměny teď, ale ne navždy. Jakmile budeš mít svůj produkt, budeš ho mít okamžitě, komu nabídnout. Budeš mít vybudovanou základnu lidí, kteří ti důvěřují. O tom se může zdát všem těm začínajícím podnikatelům, kteří si postaví eshop, posadí se a řeknou si: A co teď. Objednávky nechodí.

  2. Honza napsal:

    Tohle naprosto k dokonalosti dovedl ifixit.com. Naprosto detailní návody jak rozebrat a opravit vše od iPhonu přes iMac až po různé foťáky a prodají ti k tomu tooly a náhradní díly.
    Divím se jen, že nedělají přímo opravy, byli by volba #1 pro spoustu lidí v jejich regionu.

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.