5 komentářů u “Vyhodnocení měsíčního experimentu: kalendář místo úkolníčku”

  1. ADK Grada a Lotus Organizer, dva nejlepší Time management nástroje, které jsem používal. A v moderní době kalendář od Googlu pro desktop i smartfoun. Seznamy jsou dobré leda tak pro nákupy v supermarketu 😉
    Takže Ti věřím, že jsi teď s kalendářem výkonnější i efektivnější a celkem určité máš i více času pro osobní život. Jen tak dále.

  2. Martin Šlat napsal:

    Momentálně To-Do list používám na to, když si sepisuji nějaké témata na blog, popřípadě kdy by se mi měl někdo ozvat či co mám v plánu udělat. Jsou to spíš takové úkoly, které nemají deadline v určitý čas, ale den.
    V Things se dá nastavit deadline – vlaječka u úkolu (kdy by měl být úkol splněn), ale i reminder – kalendář (kdy a v kolik ho chceš připomenout). Teď mě docela baví Google Úkoly, které jsou vidět v Google Kalendář. Osobně kalendář spíš používám jako plánovač událostí, termínů, schůzek atd.
    Při čtení tohoto článku mi na mysli vyvstala aplikace: Fantastical 2. To mi příjde jako Kalendář a To-Do dohromady, ale osobně s tou aplikací nemám zkušenost.

  3. Radim napsal:

    Shodou okolní jsem na systém psaní úkolů do kalendáře přišel nedávno spíše vlastní úvahou. Přešel jsem z různých to-do listů, Things až na toto. Důvod: jak i píšeš naskladané úkoly byly depresivní, špatně naplánované, nereálné. Když jsem to hodil do kalendáře hned se ukázala realita. Co lze za den stihnout. Lehký to-do používám jen klasicky jablečný ukolovník hlavně jako inbox … v kalendáři se mi hůře řeší dlouhodobé úkoly a povinnosti z Things tzv anytime … coz nechavam v Things 🙂

  4. Diana M. napsal:

    Díky za článek! Myslím, že tu měsíční challenge si zkusím taky, je tam hodně věcí, u kterých jsem při čtení vehementně kývala hlavou, jakože tak to mám taky. Zahlcena úkoly, zkusila jsem Doller, diář Konec prokrastinace, Trello, Evernote, strávila jsem hodiny personalizací všech těchto a podobných aplikací a nakonec jsem po pár dnech zjistila, že mi nevyhovují a do některých jsem prostě zapomínala koukat. Teď už jedu několik měsíců v Google Keep a možná, že společně s kalendářem to začne dávat smysl. Ještě jsem se chtěla zeptat, zda si úkoly plánuješ třeba v neděli na celý další týden dopředu a den předem ještě dolaďuješ nastávající den, nebo jak funguješ?

    1. Maigi napsal:

      Přesně tak, v neděli mám opakovanou událost „naplánovat další týden“. V popisu události mám seznam, co všechno chci do týdne nacpat. Jakože minimálně 2 články na blog, newsletter, významněji posunout každý ze tří hlavních projektů, na kterých dělám (affilák, bankonaut, ehub) a pár drobností. Zbytek vyplní omáčka administrativy. Vždy, když se mě někdo zeptá na schůzku, plánuji na ten další „prázdný“ týden. Pak přijde neděle a já tyhle milníky doplním tam, kde není schůzka.

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.