4 komentářů u “Jak po roce hodnotím svůj týdenní newsletter?”

  1. Ahoj Michal, chcem Ti poďakovať za to, že si nedávno na Twitter zverejnil video s foodblogerkou Florentýnou Zatloukalovou. Odporúča presne to isté čo Ty – dať si verejný záväzok pravidelného publikovania, ideálne raz týždenne. Tak som to riskla. Pred 3 týždňami som dala na svoj web vetu, že nový článok zverejňujem každý pondelok do 7:00. A čo myslíš, ako to u mňa funguje? Podobne ako u Teba. V noci z nedele na pondelok takmer nespím 🙂 Ale stojí to za to. Návštevnosť mi stúpla zatiaľ iba máličko, ale som na seba neskutočne hrdá. Predtým sa mi bežne stávalo, že som aj 4 mesiace nenapísala nič. Teraz každý týždeň 1 článok. Vieš si predstaviť, kam nás to posunie o 5 rokov?! Želám Ti všetko dobré Michal a neprestávaj písať. Inšpiruješ mnoho ľudí. G.

    1. Maigi napsal:

      Jsem rád, že v tom nejsem sám :)) Taky mám pocit, že kdybych si (a ostatním) tenhle závazek nedal, tak se lehce stane, že měsíce nic nenapíšu. Moc děkuju za krásný komentář!

  2. To je skvělý článek a nejvíc oceňuji tu statistiku googlu a část, kde píšeš o tom, že z těch odběratelů se fakt stávají zákazníci. Trošku mě to zas povzbudilo v mojí dlouhodobé (až bohužel ne tak pravidelné) práci na svém blogu a budováním své osobní značky, jakožto (za rok) budoucí architektky.
    Přesně takové články, jako si teď napsal ty, považuji za přínosné a ne jen takové ty kecající blbosti a skutek utek.
    Ještě jednou díky za něj a hodně štěstí do budoucna 🙂

    1. Maigi napsal:

      Já moc děkuju za pochvalu, jsem moc rád, že články pomáhají 🙂

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.