11 komentářů u “Jak jsem začal stavět personalizovaný blog”

  1. Petr Malec napsal:

    Efektivní to určitě bude, každopádně je to velké množství práce, kterou nad tím strávíš.
    Každopádně to funguje, přes RSS čtečku na mě vykoukl tvůj e-book, přes email to už byl tvůj kurz.
    Když už zmiňuješ placené řešení, bylo by dobré ho tu napsat, já to vygooglil, ale určitě by to zajímalo ostatní, případně bys mohl „propojit“ i svůj kód 🙂

    1. Maigi napsal:

      Napadá mě hlavně Adobe Target. Za ten svůj kód se jako bastlič vygooglených řešení trochu stydím. 🙂

  2. Adam napsal:

    Michale, pěkně se s tím mazlíš, fandím ti. Říká se tomu personalizace, nikoli personifikace, to je trošku něco jiného 😉

    Ať se daří

    1. Maigi napsal:

      Shit. Opraveno, díky 🙂

  3. Vojtěch Audy napsal:

    Zajímavá myšlenka. I když často klienti mají problém přidat jednoduché CTA na konec článku. Mnohokrát ověřeno. Ale budu si to pamatovat a až jednou si nechám udělat pořádnou šablonu na web, tak to zahrnu do požadavků. 🙂

  4. Muzzug napsal:

    VIdíš, a zrovna ten kód by mě zajímal. Nebo případně odkazy na zdroje, ze kterých jsi vycházel. Jasně, googlit umím, ale když už je něco ověřeného, tak proč to neposlat dál. 😉

  5. Maigi napsal:

    Doplnil jsem kód do článku.

  6. Tomáš Poner napsal:

    Proč chceš dávat CTA jen pod článek? Dovedu si ho představit i v článku, vkládané automaticky 😉

  7. Wladass napsal:

    Taky bych si dokázal představit umístění jinde, než pod článkem.
    Přeci jen pokud nebude návštěvníka článek bavit, tak se asi těžko prokouše až na konec článku 🙂

  8. Jirka napsal:

    Osobně to vidím spíše jako přínos. Pokud návštěvníka nebude článek bavit, tak se těžko přihlásí do newsletteru o další takové články.
    Naopak formulář na sběr emailů uvidí jenom ti, kteří článek dočetli až do konce.

  9. Maigi napsal:

    Kam jinam? Doprostřed článku mi moc nedává smysl. To by byl opět zloděj pozornosti, jako je videoreklama uprostřed Youtube videa, nebo reklama na prací prášek uprostřed fimu v televizi. Takový marketing nemám rád. Pozornost je třeba vést a jít naproti té přirozené. Nemám rád, když se pozornost prostě naruší.

    V tomto konkrétním případě těžko nalákám na pravidelné sledování někoho, kdo je zrovna uprostřed čtení článku a ještě neví, jestli chce číst víc takových. Proč bych po něm měl v tu chvíli chtít něco jiného, než článek dočíst? Pokud je tam nějaká souvislost, třeba když píšu o softwaru a chci na něj odkázat affil linkem, tak to udělám prostým odkazem. Dělám to individuálně a přirozeně.

    Stejné je to s kurzem. Neprodám ho někomu, kdo mi nevěří a nebude mi věřit ten, kdo si z mé tvorby nic nepřečetl. To mám změřené. Proto je třeba napřed ukázat, jestli se v daném tématu trochu vyznám. To neudělám tak, že budu komunikovat: Dnes bych vám rád ukázal techniku, >> BTW: KUP SI KURZ! << kterou používám pro lepší open rate.

Díky za váš čas.

Pokud vás zaujalo, co píšu, sledujte mě na Twitteru, nebo na Instagramu.