Do Evropy míří Performance Marketing Insights
Reading Time: < 1 minuteZ PerformanceIn (mediální partner magazínu Affilák) mě upozornili na blížící se evropskou událost roku. Letošní Performance Marketing Insights se uskuteční nedaleko – v Berlíně a to už za 3 týdny.
Přednášející se sejdou z celého světa a nepůjde o žádné zelenáče. Školit budou lidé z Googlu, Tradedoubler, Yandex, Vouchercloud, Zanoxu, CJ.com a další. Většina z nich budou majitelé, spolumajitelé, CEO, nebo alespoň vysoce postaveným managerem.
Konference je dvoudenní (24. – 25.června).
Hlavními tématy budou:
- inteligentní personalizace,
- expanze do evropských zemí,
- tipy a triky, nástroje a techniky pro efektivní nábor affiláků,
- SEO a jak předcházet a detekovat zaspamování webu,
- data jako klíč k úspěšné display kampani,
- digitální budoucnost: jak předvídat a reagovat na přání spotřebitelů v reálném čase,
- jak si můžete vytvořit inteligentnější rozhraní pro správu on-line kampaní,
- Wearables – jak těžit z dat této nové kategorie výrobků,
- lifetime value zákazníka ve výkonnostním marketingu,
- In-house, agentury nebo sítě?,
- tvorba affil programu na podporu značky,
- YouTube jako výkonnostní platforma,
- svět bez cookies
a řada dalších.
Konference není nejlevnější, k dispozici jsou už pouze lístky s cenovkou od €595 (affilák) do €695 (inzerenti, agentury, affil sítě atd.). Ještě je tu možnost za €295 získat lístek pouze na jeden den a s přístupem pouze do Expo haly.
Registrovat se můžete tady: http://www.performancemarketinginsights.com/14/europe/register/
TIP: Můžete ušetřit 10% vstupného zadáním kódu BOSS10
Performance Marketing Insights se koná každoročně vždy v USA, v Londýně a v Evropě. Pro inspiraci se podívejte na video z loňského ročníku, kdy se konala mimo jiné i v Amsterdamu.