16 komentářů u “Moje 1.CASE STUDY: Z nuly na 140 tisíc měsíčně za 15 dní”

  1. Jirka napsal:

    Oceňuji tvůj brzký report, byť název zavání trošku zkreslením. Dostal ses na pár dnů s PŘÍJMEM na 7k, a hned z toho usuzuješ, že takový bude celý měsíc.. No, může, ale nemusí. Navíc teď jsi ukázal návod a co myslíš, že se stane? Podle mě ti přibude pár lidí kupující stejná klíčová slova v adwords a rázem dáš za reklamu víc. A pokud teď potřebuješ téměř 5k do reklamy, aby jsi vygeneroval 7k příjmu.. stačí, aby cena reklay stoupla o 40% a jsi na nule :/ Jak hodláš bojovat proti tomutu? Konverzi máš již dobrou a prostor pro růst zde velký nevidím.. soustředíš se nějak na seo nebo na záskání nějakého levnějšího a trvalejšího trafficu?

    1. Maigi napsal:

      Zkreslení bude spíš opačné, protože to pořád roste. Stejná hladinka je tedy pesimistickou variantou. Včera jsem opět zvýšil rekord a dostal se ještě výš (o třetinu). Vím, co si můžu dovolit zveřejnit. Pokud by bylo tak snadné tě zkopírovat, tak to děláš špatně. Bojovat proti tomu, co popisuješ a co se nestane, hodlám neustálým zvedáním konverzního poměru. Prostor pro růst je stále obrovský. Klidně ale ať to ostatní zkusí, já tomu dokonce fandím. Jinak soustředím se na všechny zdroje trafficu, abych nebyl závislý na jednom.

  2. LukasP napsal:

    V tom co Michal popisuje já naopak možnost růstu vidím. Je zde ještě spoustu marketingových kanálů, které může využít, protože předpokládám že jede zatím jen PPC. Ale musí to být celkem zátah na cashflow, když musíš pumpovat skoro 5 tisíc denně do PPC. To fakturuješ vícekrát do měsíce nebo máš rezervu?

    Nemohl by jsi Michala dát ukázku rozmístění prvků affil webu, kolik tam je textu apod.? Třeba screen se zamazaným textem nebo jen nakreslit jak web vypadá? Docela by mě to zajímalo.

    1. Maigi napsal:

      Rozmístění je celkem standardní viz http://affilak.cz/7-zakladnich-kamenu-konverzni-landing-page/

      Zápřah na cash to je, no, zatím není nic z provizí vyplaceno. Ale když budeš mít ambici v podobných číslech, je možné, aby ti pomohl sám inzerent. V tomhle případě jsem toho nevyužil, ale měl jsem tu možnost.

    2. michalk napsal:

      Misko co je za to níš? Zahliadol som v komentaroch chudnutie? a trh? Cz/sk? Zvazujem clenstvo kazdopadne 🙂 ale toto je otazka pomimo. Dik

      1. Maigi napsal:

        co je za to níš? tomu vůbec nerozumím 🙁

  3. Denis napsal:

    Dělat z pár dní obratu měsíční závěry je dosti amatérské, protože to je ve výsledku úplně jinak, ale budiž, bylo to kvůli bulvárnímu titulku.
    Spíše by mě zajímala jedna věc. Dříve jsi avizoval, že ten affil projekt máš na Svět zdraví, takže by mě zajímalo, jestli máš okamžitou schvalovatelnost leadů a nebo jestli tvůj „příjem“ znamená všechny vygenerované leady, které ještě nebyl schváleny a spousta jich bude zamítnuto? Výsledky pak budou samozřejmě jiné…

    1. Maigi napsal:

      Viz muj predchozi komentar, bude to mnohem vic, me zavery jsou podhodnocene, kdyz jsem vcera opet vyrostl o tretinu a dnes to vypada na dalsi narust. Znasobit stejnou hladinku je v mem pripade hodne pesimisticky scenar. Ladi se to kazdy den, investice rostou atd. Nic bulvarniho v tom neni, spis jsem mohl napsat vic podle poslednich cisel.

      Schvalovanost mam dobrou, takze mi to ukousne par jednotek procent, to pri tretinovych rustech nehraje roli. Mam feedback na kvalitu.

  4. honza.skaroupka@gmail.com napsal:

    Myslím si, že na to není nic amatérského, docela dobře jde odhadnout růst na daný měsíc. Spíše je problém v tom, že nyní dle mého odhadu je celkem dost sezóna. Přeci jen spousta lidí chce zhubnout do plavek + ti co vytrvali v novoročním předsevzetí. Jinak máš poměrně hezké ROI, které určitě můžeš ještě hodně vylepšit. Více takových článků.

  5. Andrea napsal:

    Chválim za odvahu postovať články tohoto typu. Ale ako píšeš v podstate sa nemáš čoho bať lebo väčšina ľudí bude iba závidieť a hľadať dôvody a zámienky prečo to tak fungovať nemôže.. a iba málokto sa do toho skutočne pustí a skúsi to či to ide alebo nie. V podstate podľa mňa jediné riziko čo podstupuješ je že inzerent neschváli leady a ak áno tak to je zlatá baňa

    1. Maigi napsal:

      Díky, je to tak. Odhadem vzniknou za celou několikaletou existenci webu reálně tak 1-2 slušní konkurenti. Ostatní budou přesně, jak říkáš, hledat důvody, proč to tak být nemůže. Tady například vnímají nadpis jako bulvární a přitom teď (další dva týdny poté) ten projekt dělá každý den dvojnásobná čísla než je rekordní den z tohoto článku.

      To s těmi neschválenými leady je skutečně banalita. Je tam hrubým odhadem asi 20 neschválených leadů z 625 dodaných leadů.

  6. Karel napsal:

    Michale, zatím bylo zmíněno hlavně PPC, jak jsi na tom s linkbuildingem a dalšími zdroji trafficu? Necháváš tomu volný průběh, přirozený nárůst a organické SEO odkazy, nebo se tomu budeš (hned po PPC) ještě věnovat? Není to teď jen o tomto projektu, ale obecně… Díky, Karel

    1. Maigi napsal:

      Obecně SEO beru jako sekundární doplněk placených kampaní. Nenechávám mu volný průběh, řeším to, ale ne jako primární zdroj trafficu. Taky se nedá říct, že se mu máš věnovat hned po PPC, protože práce ani na jednom nikdy neskončí, je to průběhový stav.

  7. Jirka napsal:

    Tak jaký je stav cca měsíc poté? Co nějaký update čísel? 🙂 Vypadá to, že ti to nosí tak 20 leadů denně. Jaký máš konverzní poměr? 10%?

    1. Maigi napsal:

      Dotáhl jsem to na 100 leadů/denně, momentálně trochu bojuju se změnou kampaní, které musely být trochu upraveny kvůli instrukcím inzerenta a proto to spadlo na pár dní na cca 50-60 leadů/denně, ale na to kilo se v pohodě za pár dní zase dostanu. Můžu taky víc utrácet, asi 3x tolik, co se denně pálí teď, takže jakmile opět poběží všechny kampaně, ustálí se to na 150-180/denně. Můj cíl je teď mít 100/denně při nejhorším možném dnu, kdy se všechno posere. Konverzní poměr je poslední dny 6-8%, ale sáhl jsem si už i na 10,55. Vidím ještě asi tak tisíc věcí, co se dají zlepšit a kde mám mezery. Samotného mě zajímá, kde se ta konverze může zastavit. Mé mokré sny jsou 30% a teoretický strop 50%.

  8. Maigi napsal:

    jo a už fungujou i ty pátky a soboty

Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.