Osobní organizace jako největší zdroj času
Čas jsou peníze. Samozřejmě ne do puntíku. Říká se to proto, protože v určitých případech lze jedno vyměnit za druhé. Těch...
Čas jsou peníze. Samozřejmě ne do puntíku. Říká se to proto, protože v určitých případech lze jedno vyměnit za druhé. Těch...
Jak poslední půl rok víc bloguju, chodí mi různé dotazy a jednou za čas se s nějakým čtenářem potkám. Všiml jsem...
Bilancování a plánování je něco, čím se moje hlava zabývá prakticky bez přestávky. Neustále si stanovuju nějaké cíle a přemýšlím, co...
Ještě než tu zveřejním novoroční shrnutí, sepíšu něco, co s plánováním nového roku trochu souvisí. Přišel mi mailem zajímavý dotaz ohledně...
Affiliate manager může většinu nárazových akcí u kampaní nabídnout vždy jen některým affilákům. Konkrétně těm, kteří mají tématický projekt a pak...
Pro ty, kdo tohle rozdělení neznají, "na mléko" znamená cílit na průběžný profit z provozu, zatímco "na maso" znamená cílit na...
Česká blogosféra minulý týden přišla o jeden blog. Kvůli haterům a nenávisti části čtenářů to zabalila Jona z Veglife.cz. Ani nevím,...
Na E-commerce večeru, o kterém jsem se zmiňoval v newsletteru, jsem měl zajímavou diskuzi o velikosti našich problémů. Vysvětloval jsem svůj...
Před pár dny jsem napsal na Twitter: “Nejmocnější nástroj, který znám, jsou slova.” Rád bych to s vámi trochu rozvedl a...
Před nějakou dobou jsem tu rozjel sérii článků #AffilReview. Cílem bylo vždy představit nějaký affiliate program, který se mi z nějakého...