Náhledový obrázek článku AffiliateClub představuje nové kampaně
2 min čtení 15.4.2014 v kategorii Affiliate marketing

AffiliateClub představuje nové kampaně

Affiliate Club spustil ve své síti 2 nové kampaně. Kdo byl na 7. affiliate čtvrtku, už tuší, o jaké jde. Jedná se o food delivery service FoodPanda a kampaň na můj eBook Affilák. Pojďme se na obě kampaně podívat blíž.

Food Panda

Rozvoz jídla z restaurací si získává v tuzemsku stále větší oblibu. Na pohodlný způsob stravování se rychle zvyká. Jedním z nejsilnějších hráčů na trhu je nadnárodní Food Panda, která operuje ve 28 zemích světa. I u nás nabízí široký výběr restaurací jako Sushi Time, Subway či Pizza West a jednoduché platby.

Propagační prvky jsou textový odkaz, 6 bannerů v ověřených efektivních rozměrech 120×600, 160×600, 250×250, 300×300, 468×60, 728×90 a 1 banner v trochu netradičním rozměru 1135×160.

Provize je do konce dubna (30.4.) ve výši 10% z prodeje s 30 denní cookies. To je sympatické pro pokrytí úvodních investic do rozjetí propagace před jejím vyladěním. Po uplynutí této doby (od 1.5.) je běžná provize ve výši 6% z prodeje s 21 denní cookies. Provize bude navýšena na 8% z prodeje v případě, že vygenerujete více než 500 objednávek.

Obecně je trh z rozvážením jídel v Česku na vzestupu. Co se týká objednávek online přes web, podle nejvýznamnějších hráčů na trhu se zvýší z loňských 20% na letošních 50%. Objednávající jsou z 55% muži a ze 45% ženy. Nejoblíbenější jídla jsou pizza, burger, sushi, těstoviny a steak.

Affilák

Druhou nově spuštěnou novinkou je kampaň na mou elektronickou knihu „Affilák“. Ta vysvětluje začínajícím affiliate partnerům, jak se v tomto oboru dostat k velkým objemům a zařadit se tak mezi tuzemskou elitu internetových marketérů.

banner 300x300

Provize je ve výši 190,- Kč za prodej s doživotní cookie.

Vlevo vidíte jeden z šestice bannerů obvyklých rozměrů stejně jako u Food Pandy. Ty se hodí na nejrůznější blogy a magazíny o affiliate marketingu. Dalším efektivním způsobem propagace je textový odkaz v recenzi knížky. Pokud knížku ještě nemáte, nemám nic proti tomu, když si ji přes vlastní affiliate odkaz trochu „zlevníte“.

K recenci pak můžete využít i obsah ze stránky ebook.affilak.cz, zejména obsah, náhledy a reference kapacit z oboru.

Stále ještě beží soutěž AffiliateClubu o papírovou verzi této eknihy. Každý 50. registrovaný affilák ji automaticky získá. Registrovat se můžete zde.

Obě kampaně mají okamžité schvalování. Samozřejmostí je v Affiliate Clubu také proplácení faktur obratem.




Zní to jako kravina, ale posílám super newslettery. Beru je jako jako takové zhodnocení či sebereflexi posledních dní. Měsíční zhodnocení už v článcích nepíšu, tak ventiluju i trochu osobní novinky takhle. Podle reakcí a čísel vidím, že se to líbí i vám.

Ahoj Michale.

Chtěl jsem poděkovat za Tvé newslettery. Ze všech možných věcí, které mi každý den přistanou do mailu a které automaticky mažu se těmi o Tebe vždycky pročtu. A vždycky si říkám, že bych mohl dát pozitivní feedback - tedy, tady je :).

Lukáš Dudek
ebook Affilák

Přihlaš se k odběru novinek a získej Ebook Affilák zdarma

Ebook jako bonus? Své zkušenosti s affiliate marketingem jsem se pokusil shrnout v jediném ebooku. Popisuji v něm, jak může začátečník vyrůst ve výdělcích dost na to, aby se affilem mohl živit. Jak se stát affilákem na plný úvazek?

2 komentářů u “AffiliateClub představuje nové kampaně”

  1. Hele ty 3 miliardy zákazníků asi nebudou úplně v pořádku. Mám pocit že 3mld lidí ani není na internetu 🙂 A já si u Pandy nikdy nic neobjednal, takže by měli leda tak 2.999.999.999 zákazníků 😀

    1. Maigi napsal:

      Dal jsem to pryč, nepodařilo se mi zpětně dohledat, kde jsem to četl.