2 komentářů u “Kdy může AdSense fungovat lépe než affiliate marketing?”

  1. Tomáš Krause napsal:

    Je spousty dalších důvodů, kde adSense/Sklik dává dobrý smysl:

    – mám web, kde je affil čtenáři brán jako něco nefér – „jak můžete být nezávislí, když vaším cílem je prodat mi XY?“
    – mám web, který má super brand a zvuk. Nechci ho zaplevelit affilem na pochybné produkty (finanční web a rychlé půjčky)
    – mám web, který není neustále vyprodán a nechci se bavit s pidinzerenty, je pro mě levnější nechat to na Googlu/Seznamu

  2. J. Šubr napsal:

    Adsense dává smysl v mnoha dalších případech. Proto je i jeden z nejpoužívanějších monetizačních kanálů. V podstatě vám na stránkách vydělává i necílený traffic, což u affilu fungovat většinou nebude. A když odhlédnu od tohoto, tak Adsense je maximálně stabilní. Je transparentní, výplaty chodí včas, uznává prokliky.

    U affilu se vám např. stane, že zajetá značka Mall.cz přestane během Vánoc počítač konverze. Nebo čekáte 3 měsíce na výplatu od Alzy. A to se bavíme o „zajetých“ firmách. Spoustu menších affilů je odrbávka – neuznávají konverze, nemají zboží skladem, přepisují konverzní cookies.

    Affil vypadá velmi dobře na papíře, ale praxe je odlišná a nutí vás to neustále sledovat propagované produkty nebo služby, jestli je vše ok. A když je výpadek, tak hned najít alternativu. Když těch webů máte hodně, tak vám vznikají hluché mezery, kdy vám weby nevydělávají. Tzn. časová investice jenom do tohoto není malá.

Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.