Díky za váš čas.

Sledujte mě na Twitteru a Instagramu.


Budu rád, když se podíváte i na můj kurz:

2 komentářů u “Kdy může AdSense fungovat lépe než affiliate marketing?”

  1. Tomáš Krause napsal:

    Je spousty dalších důvodů, kde adSense/Sklik dává dobrý smysl:

    – mám web, kde je affil čtenáři brán jako něco nefér – „jak můžete být nezávislí, když vaším cílem je prodat mi XY?“
    – mám web, který má super brand a zvuk. Nechci ho zaplevelit affilem na pochybné produkty (finanční web a rychlé půjčky)
    – mám web, který není neustále vyprodán a nechci se bavit s pidinzerenty, je pro mě levnější nechat to na Googlu/Seznamu

  2. J. Šubr napsal:

    Adsense dává smysl v mnoha dalších případech. Proto je i jeden z nejpoužívanějších monetizačních kanálů. V podstatě vám na stránkách vydělává i necílený traffic, což u affilu fungovat většinou nebude. A když odhlédnu od tohoto, tak Adsense je maximálně stabilní. Je transparentní, výplaty chodí včas, uznává prokliky.

    U affilu se vám např. stane, že zajetá značka Mall.cz přestane během Vánoc počítač konverze. Nebo čekáte 3 měsíce na výplatu od Alzy. A to se bavíme o „zajetých“ firmách. Spoustu menších affilů je odrbávka – neuznávají konverze, nemají zboží skladem, přepisují konverzní cookies.

    Affil vypadá velmi dobře na papíře, ale praxe je odlišná a nutí vás to neustále sledovat propagované produkty nebo služby, jestli je vše ok. A když je výpadek, tak hned najít alternativu. Když těch webů máte hodně, tak vám vznikají hluché mezery, kdy vám weby nevydělávají. Tzn. časová investice jenom do tohoto není malá.