Vítej na mém blogu!

Jmenuji se Michal Majgot a jsem 31 letý affilák, bloger a internetový podnikatel.

V článcích pomáhám dalším affilákům a blogerům živit se svým webem.

Více o mně
5 min čtení 17.1.2019 v kategorii Cíle & produktivita

Osobní organizace jako největší zdroj času

Čas jsou peníze. Samozřejmě ne do puntíku. Říká se to proto, protože v určitých případech lze jedno vyměnit za druhé. Těch podobností je víc. Proto jsme třeba postavili efektivní řešení správy cashflow (Bankonaut) díky podobnému systému, jaký používají kalendáře při práci s časem. Na další podobnost jsem přišel poměrně nedávno. […]

2 min čtení 9.1.2019 v kategorii Affiliate marketing, Jak propagovat

Traffic first přístup

Jak poslední půl rok víc bloguju, chodí mi různé dotazy a jednou za čas se s nějakým čtenářem potkám. Všiml jsem si, že přístup nováčků má něco společného. Zaměřuje se na produkt. Buď svůj nebo přes affiliate nějaký cizí. Ví velmi dobře, co by chtěli prodávat a tím to víceméně […]

10 min čtení 31.12.2018 v kategorii Cíle & produktivita

Bilancování a novoroční předsevzetí 2019

Bilancování a plánování je něco, čím se moje hlava zabývá prakticky bez přestávky. Neustále si stanovuju nějaké cíle a přemýšlím, co by mě naplňovalo. Pečlivě analyzuju, co mě dělá šťastným. Jak bych chtěl, aby vypadal můj život. Jak bych chtěl, aby vypadal můj den. Jako kolovrátek neustále hledám motivaci a […]

5 min čtení 29.12.2018 v kategorii Affiliate marketing, Úvahy

Podle čeho si vybírám projekty

Ještě než tu zveřejním novoroční shrnutí, sepíšu něco, co s plánováním nového roku trochu souvisí. Přišel mi mailem zajímavý dotaz ohledně vybírání projektů: “V poslednom Črtvrtečnom info Affiláka si písal, že máš vždy viac nápadov ako dokážeš zrealizovať. Moja otázka teda znie: Podľa čoho si vyberáš projekty do ktorých pôjdeš […]

4 min čtení 20.12.2018 v kategorii Affiliate marketing, Jak propagovat

Univerzální affiliate projekty

Affiliate manager může většinu nárazových akcí u kampaní nabídnout vždy jen některým affilákům. Konkrétně těm, kteří mají tématický projekt a pak těm, kterým je téma z principu jedno. To jsou majitelé velkých mail databází, FB Ads experti a držitelé univerzálních projektů. Ostatní mají zkrátka smůlu. Mohli by si sice postavit […]

5 min čtení 13.12.2018 v kategorii Affiliate marketing, Úvahy

Tvoříte weby na mléko nebo na maso?

Pro ty, kdo tohle rozdělení neznají, „na mléko“ znamená cílit na průběžný profit z provozu, zatímco „na maso“ znamená cílit na jednorázový velký profit z prodeje. Asi jako každý jsem byl v průběhu života ovlivněn různými myšlenkami a směry. Pokud jde o mléko a maso, vždy jsem víc tíhnul k […]

7 min čtení 6.12.2018 v kategorii Blogování, Úvahy

Nenávist na internetu

Česká blogosféra minulý týden přišla o jeden blog. Kvůli haterům a nenávisti části čtenářů to zabalila Jona z Veglife.cz. Ani nevím, jestli jsem tu už o haterech psal, nebo ne. Blog píšu s přestávkama asi 10 let, takže mám s touhle odvrácenou stranou také své zkušenosti. Ty přestávky byly ze […]

4 min čtení 29.11.2018 v kategorii Cíle & produktivita

O velikosti našich problémů

Na E-commerce večeru, o kterém jsem se zmiňoval v newsletteru, jsem měl zajímavou diskuzi o velikosti našich problémů. Vysvětloval jsem svůj pohled, který teď vysvětlím i vám. Problémy nemají velikost, dokud nejsou srovnávány Problémy nejsou velké ani malé. To my. Ve srovnání s nimi. Srovnatelné problémy Některé problémy jsou pro […]

5 min čtení 21.11.2018 v kategorii Blogování, Influence marketing, Úvahy

Slova

Před pár dny jsem napsal na Twitter: “Nejmocnější nástroj, který znám, jsou slova.” Rád bych to s vámi trochu rozvedl a podělil se o tuhle myšlenku z tweetu, která se mi už nějakou dobu honí hlavou. Slova jako hlavní pracovní nástroj Slova dokážou ovlivnit téměř všechno. Nepřemluví rakovinu. Dokážou ale […]

Jak vydělávat blogem

E-mailový kurz:
Jak vydělávat blogem

  • Jak vytvořit kvalitní tématický blog?
  • Jak na obsahový a email marketing?
  • Jak na blogu vydělávat?
  • Jak svůj blog profesionalizovat?
  • Jak pečovat o své publikum?
Prozkoumat

Hledání