Blogy světových affiliate milionářů
Reading Time: 3 minutesJedním z pilířů affiliate marketingu je neustálé testování a také vzdělávání se. V naší mateřštině je toho velice málo, jak jsem ukázal v článku o affiliate literatuře, takže nás to táhne do zahraničí. Vybral jsem pro vás několik zajímavých affiliate milionářů, kteří se o své rady a tipy dělí na blogu. Připojil jsem taky informace o jejich pozadí, které bylo někdy hodně těžké najít, takže za těmito odstavci jsou dlouhé hodiny hledání. Teď je na vás, trávit hodiny čtením jejich myšlenek.
Benjamin Yong – Malajsie
Na začátku roku se rozhodl vykašlat se kompletně na webové kampaně a soustředit se plně na mobilní traffic. Pracoval 16 hodin denně a neváhal propálit 4000 dolarů jen na testování kampaní. Podle svých slov se nestaral o prodělané peníze, šlo mu jen o to, aby našel funkční recept.„Nemůžete uspět sami. Pracoval jsem loni jako osamělý ranger a můj příjem klesal spolu s mou leností. Delegujte, co mohou udělat ostatní a soustřeďte svůj čas a energii na spouštění kampaní každý den. Čím více kampaní máte, tím více dat budete mít a tím rychleji budete v zelených číslech.“
Osobní blog
Facebook fan stránka bloguScreen výdělků:
Loz Green „Mr. Green“– Nový Zéland
V 18 letech přičichl k online marketingu přes SEO a PPC arbitráž, což mu o rok později vynášelo deset tisíc dolarů měsíčně. O další rok později mu společník utekl s penězi. Od 24 let je affilákem na plný úvazek.
Na začátku roku 2011 si mohl dovolit pořídit „domeček„, který pronajímá a samozřejmě okamžitě nabídl i affiliate program s provizí v minimální výši $655 za sehnání nájemce.
V práci mu pomáhají myšlenkové mapy a Wunderlist.„Kopírování je součást hry. Posouvejte se dopředu a zaměřte se na proces, který vám funguje. Kopírovači budou vždy o krok za vámi.“
Osobní blog
Facebook profil
Facebook fan stránka bloguAttila
Poměrně plachý affilák, který se zdráhá uvádět na internetu své celé jméno a název své firmy. Je to však jeden z těch velkých affiláků, kteří přerostli do mediální firmy (u nás sleduju 2 podobné affiláky, kteří jsou ve stejné situaci). „In house“ zaměstnává 2 asistenty, 1 optimalizátora, 3 designéry a 2 lidi na vkládání dat. Dál deleguje přes služby jako bannerslanders.com. Vydělával na propagaci kasín, seznamek, slunečních brílí a herních toolbarů. Dnes se zaměřuje na oblast mobilních reklam.
Jeho tajemství produktivity jsou celkem obyčejné:
1) vytvořit seznam úkolů zaměstnancům
2) zjistit, na koho úkoly delegovat
3) připravit pokyny, nastavit termíny
4) popohánět je k dokončeníNa blogu má taky užitečné kalkulačky:
CPM Campaign Calculator
CPM/CPC/CTR/CVR Calc
CPC CalculatorJonathan Volk – San Francisco
Jonathan se v 11 letech začal učit programovat v C a C ++. Affiliate marketingu a SEO se začal věnovat po neúspěšném pokusu s hostingovou firmou, kterou rozjížděl se svým otcem. V roce 2007 vlastnil několik MFA webů s příjmem $ 250 / den v nejsilnější dny. Příjem byl ale velmi proměnlivý a nestálý. Proto se rozhodl věnovat naplno affiliate marketingu. V březnu 2007 opustil svou práci na částečný úvazek a věnoval affilu dlouhé měsíce testování. Nakonec byl schopen postavit multi-milionovou firmu (v dolarech ročně) z domova.
Je věřící a od roku 2009 šťastně ženatý. V affiliate marketingu věří citátu, který říká „Na co se zaměříte, tam se objeví výsledky“. Sepsal průvodce affiliate marketingem, který nedávno doporučoval v rozhovoru Martin Glatz z eSpolupráce.
Osobní blog
Twitter
Facebook fan stránka blogu- Jason Akatiff
Jason Akatiff sice není affilák, ale přesto stojí za sledování. Je CEO a majitel affiliate sítě a4d.com. Ta ve velkém měřítku nakupuje traffic na bázi CPM, CPV, CPI, CPC a následně ho prodává na bázi CPA nebo CPC.Specializuje se na: finanční lead gen, hry, prověřování spolehlivosti, seznamky, lead gen u vzdělání, seniorů a další.Kromě affiliate sítě vlastní také softwarové studio PixlWise, které zábavnou formou učí zákazníky různé dovednosti z oblasti vydělávání peněz.
Osobní blog
LinkedIn
Twitter
Patrik
Tak jsem zvědavý, jestli náhodou nedojde k možnosti na pozdní registraci (zakoupení) premiového členství na toto období, osobně by mě to k něčemu takovému svádělo prodat ho více lidem.. :)
Lacca
No..tak to jsem za jedno s Patrikem. Třeba se dočkáme na rozšíření prémiového členství.
Maigi
Pravděpodobně budu někdy v únoru/březnu otevírat menší prodejní okno pro pár lidí. Buď to bude půlroční za poloviční cenu, nebo taky roční klouzavě od února do února, to ještě nevím. Letos ale určitě ne. Nechci měnit, co už jsem slíbil při propagaci členství, chci držet slovo.