Náhledový obrázek článku Únor 2015: report pracovních a osobních aktivit
3 min čtení 11.3.2015 v kategorii Reporty

Únor 2015: report pracovních a osobních aktivit

Když nepočítám svatbu, jsem jen krůček od splnění všech cílů na letošní rok už koncem března. Přesně v duchu rok za 12 týdnů. Tohle plánování mi vyhovuje a už teď přemýšlím nad tím, co si stanovím na druhý kvartál. Veškeré úkoly, které letos řeším, jsou o dost strategičtější s vizí na 10 let namísto do loňska obvyklé strategie v horizontu 2-5 let.

Affil projekt

V únoru se mi podařilo dát dohromady malý tým, peníze a kancelář k jednomu většímu affil projektu. Ten se týká oboru zdraví/hubnutí. I když generujeme leady zatím chvilku (11 leadů/den po 6. dnu existence webu), promyšlené to mám skutečně do hloubky.

Často odpovídám na otázku, podle čeho vybírat kampaň. Ve svých odpovědích zapomínám na jednu důležitou věc a to na informace, kterými disponujete. Propagujte tu kampaň, o které víte maximum a pořád vám dává její propagace smysl.

U inzerenta, kterého jsem si vybral, se znám s vedením firmy, se zakladatelem, s affiliate managerem, mluvil jsem s majiteli franschizových poboček, osobně jsem si byl vyzkoušet službu jako zákazník a obecně se snažím skutečně do hloubky znát okolnosti. Mimochodem sám bych službu jako zákazník doporučil klidně svým blízkým, to je taky hodně důležité.

Co se snažím říct, je, že většině affiláků je jedno, co propaguje. Často produkt nikdy na vlastní oči neviděli a obsah si prostě zkopírují odjinud. Takové weby jsou si pak s konkurencí hodně podobné. Jakmile ale přidáte osobní zkušenost, vlastní fotku, informaci, kterou ostatní při kopírování nezjistili, můžete propagovat mnohem efektivněji. To je, o co se tu snažím. I zákazník, který váš web čte, může snadno vycítit, jestli to psal marketér nebo někdo, kdo ví, o čem mluví a co propaguje.

Kancl

Jak už jsem se zmiňoval, od února pracuju z pronajaté kanceláře, kde jsem mnohem efektivnější než z kaváren, knihovny a z domova. Doporučuju to každému, jen to možná s nasazením trochu přeháním. Mám jen jeden víkend za 14 dní, kdy nevstávám v 6:30 a v průměru každý druhý den sedím v kanceláři dvanáct hodin. Do toho mám posledních 5 dní bolesti zubu, který mi včera hodinu a čtvrt trhali. To mi taky vzalo dost energie. Snad ji někde zase načerpám.

kancl

V kanclu jsem také natočil videorozhovor pro Máriovu Affiliate Academy, ke které jsem se rozhodl věnovat zákazníkům, kteří vstoupí přes můj odkaz, své VIP členství na rok a ebook Affilák zdarma jako bonus. Využijte té příležitosti, získat takový hodnotný balíček. Přemýšlím, že prodej členství opět zavřu.

Osobní

Těšil jsem se, až vám budu moci ukázat další fotky, tak máme obývák. Zbývají dořešit kobercové lišty, to udělám pravděpodobně tento víkend. Druhá fotka je focena v nedokončeném stavu ještě před obývací stěnou a záclonami.

obyvak1

obyvak2




Zní to jako kravina, ale posílám super newslettery. Beru je jako jako takové zhodnocení či sebereflexi posledních dní. Měsíční zhodnocení už v článcích nepíšu, tak ventiluju i trochu osobní novinky takhle. Podle reakcí a čísel vidím, že se to líbí i vám.

Ahoj Michale.

Chtěl jsem poděkovat za Tvé newslettery. Ze všech možných věcí, které mi každý den přistanou do mailu a které automaticky mažu se těmi o Tebe vždycky pročtu. A vždycky si říkám, že bych mohl dát pozitivní feedback - tedy, tady je :).

Lukáš Dudek
ebook Affilák

Přihlaš se k odběru novinek a získej Ebook Affilák zdarma

Ebook jako bonus? Své zkušenosti s affiliate marketingem jsem se pokusil shrnout v jediném ebooku. Popisuji v něm, jak může začátečník vyrůst ve výdělcích dost na to, aby se affilem mohl živit. Jak se stát affilákem na plný úvazek?

8 komentářů u “Únor 2015: report pracovních a osobních aktivit”

  1. Radek napsal:

    Máte moc pěkný obývák. A to je byt nebo dům?
    Jinak k tomu affil projektu, získáváš návštěvnost z PPC nebo serpu?

    1. Maigi napsal:

      To je dům 🙂 Ten affil projekt jede primárně z PPC, sekundárně pracuju na SEO, ale jako doplněk

  2. Jirka napsal:

    Jaký styl plánování na kvartál používáš? Je to nějaká metoda z chytré knihy nebo to tě tak napadlo samo? Můžeš to trošku rozepsat?

    1. Maigi napsal:

      Je to metoda z knížky, kterou jsem nečetl, jen prolítl v knihkupectví – http://www.martinus.sk/?uItem=174869

      Vysvětluje, proč je plánování na rok neefektivní a proč je 12 týdnů optimální mezi tím, něco pořádného stihnout a mezi „nic nedělám, mám dost času, konec je ještě daleko“.

    1. Maigi napsal:

      Upřímně na něm nevidím vůbec nic. S placenou návštěvností lze mít konverze hned, to je většině lidí z oboru jasné a lze to říct jednou větou. Mám podobné zkušenosti, 11 leadů/den po šestém dnu existence webu a taky jsem to zveřejnil, ale stálo mi to jen za tweet do 140 znaků. Články ve VIP sekci se snažím psát pro pokročilé, kteří informace z odkazovaného článku berou za samozřejmost a hledají nové cesty, jak své podnikání zefektivnit.