Kolik a jak vydělávají TOP affiláci na sázkovkách

Velké affiliate obory jako travel, lead-gen, gambling nebo adult se od sebe radikálně liší. Metody propagace jsou odlišné a úzce zaměření affiláci na jeden z oborů se navzájem ani moc neznají. Mé zaměření je na lead-gen, ale dnes vám mimořádně něco povím o metodách těch nejlepších v propagaci sázkovek. Stejně jako jinde tu funguje pravidlo, že pár jednotek affiláků dělají drtivou většinu objemu a vy se teď dozvíte jak.

Jak vydělávají ti nejlepší

Napřed si povíme něco o strategii pro samotného sázkaře, kterého se affiláci snaží přesvědčit k registraci přes svůj affil odkaz. Určitě už vás minula řada návodů na zbohatnutí přes sázení od hloupostí typu zdvojnásobení vkladů na ruletách až po serióznější matematické a jiné analýzy. Jedna z těch vzácných - funkčních se jmenuje matched betting. Není to žádné kouzlo, asi vás už napadlo, že si lze vsadit na výhru, prohru i remízu zároveň, abyste vždy vyhráli. Sázkovka tohle má ale ošetřené kurzem, aby se vám to nevyplatilo. Řešením je, udělat to přes 2 až 3 různé sázkovky, které mají různé kurzy.

Ne vždy to vychází do plusu, takže musíte hodně počítat a pečlivě hledat konkrétní zápasy, které mají v sázkovkách větší výchylky kurzů. V jedné si pak vsadíte na výhru, ve druhé na prohru a ve třetí na remízu a to v konkrétním přesném poměru vloženého kapitálu.

Proč to sázkovkám nevadí?

Asi hledáte háček a říkáte si, proč to sázkovky nejen tolerují, ale dokonce podporují. Ono to hráčům totiž nakonec většinou nefunguje. Ne však proto, že by tahle věc nefungovala, ale proto, že skutečně málokdo má tak silnou sebekontrolu na přesné dodržování konkrétních kroků a procent. U každé ze tří sázkovek jednou vyhrajete a dvakrát prohrajete, jim ale nevadí, že jste v průměru o pár jednotek procent v plusu, protože to stejně nakonec porušíte. Každé kasíno ví, že velký hráč, který si odnese velkou výhru, ji tam zase nakonec prohraje zpátky a tahle strategie je dlouhodobá, ne jednorázová. Dlouhodobě vždy vyhraje sázková kancelář a i kdyby ne, ti, co strategii poruší, uhradí vyplacené výhry těm vzácně svědomitým. Nijak se to tedy neliší od sázkařů bez strategie.

Funkční návod je ale pro affiláka, který láká sázkaře, doslova magnetem na nové registrace. Vyrobí tedy webovou stránku s popsáním matched bettingu, sesbírá emaily a dlouhodobě zásobuje registrované uživatele tipy na konkrétní zápasy včetně spočítaného procenta, kolik kam dát.

Možná se to teď zdá moc pracné, ale existují služby, které tyhle tipy na zápasy a procenta k nim generují za vás. Třeba oddstorm.com nebo český winnersclub.cz (placené). Existují dokonce widgety na web, kde budou neustále aktuální tipy a do kterých můžete rovnou v nastavení vložit své affil odkazy.

Místo widgetů ale TOP affiláci využívají mailing. Nabídnou zpravodaj s tipy na zápasy spolu s návodem, kolik procent mají na jaký stav vsadit, které bezpracně našli na zmiňovaných webech a k nim pošlou affil odkazy.

A kolik jim to sype?

Základním příjmem je odměna za nově registrovaného aktivního hráče + revenue share z toho, co prohraje. Affiláci jsou samozřejmě registrovaní pod nejrůznějšími sázkovkami jako affiláci a co jsem měl možnost vidět, tak těch pár nejlepších si na každé sázkovce přijdou na 500 tisíc ročně.

Tady vás samozřejmě musím upozornit na to, že řada sázkovek z tipů na zápasy je zahraničních a my tu máme takový absurdní zákon, že nesmíme propagovat zahraniční sázkovky. Někde jsem slyšel, že snad platíme EU pokutu za každý den platnosti tohoto neuvěřitelného zákona.

Někteří affiláci propagují české, jiní si založí offshorku a nějak si to obchází. Další řešení, ale spíš častý doplňující zdroj příjmů affiláka, je, že si za své tipy mailem často nechává platit formou předplatného přímo od sázejících. Výsledek je pak na cenotvorbě každého, ale výše zmíněné výsledky to umí i zdvojnásobit.

3 komentáře
Napsat komentář