Jaký byl 10. Affiliate čtvrtek

Affiliate čtvrtky se nám hezky zakulatily. Včerejší desátý začal pochvalou restaurace Zubajdy za to, že obratem sehnali flipchart, když se po něm Mário ptal. Důvodem byla jeho přednáška na téma webinářů, která byla hlavním hřebem večera. Mário se podělil o svou emailovou strategii, díky které nakoupí obecně 10-20% návštěvníků webináře (10% z přihlášených). Polovina z nich nakoupí v den webináře a druhá díky záznamu. Dozvěděli jsme se, jaké nástroje používat, jak s webinářem zacházet a jak sestavit šňůru konkrétních emailů do časového harmonogramu, ve kterém má každý z nich svůj smysl. Tuhle strategii můžeme vidět life na webináři "5 NEJČASTĚJŠÍCH CHYB V PROVIZNÍCH PROGRAMECH", který chystá za 5 dní.

Protože už žádná další přednáška na programu nebyla, došlo poté na obvyklé představování novinek zúčastněných. Začal Affiliate Club, který připomněl nedávno představenou Affiliate Club Academy. Přislíbil v ní mimo jiné také webináře a videorozhovory. Dále vyzdvihli kloubní výživu Flextor jako hit Vánoc a prozradily čísla, ze kterých bylo zřejmé časté násobení provizních odměn přes nákup více kusů.

Affiliate program online jazykových kurzů Onlinejazyky.cz  nechal kolovat papír k vyplnění kontaktů, za který každý dostane zdarma kurz "Tisíc slovíček" ve zvoleném jazyce v hodnotě 890 Kč. Do pléna byla hozena otázka, jestli má affilák dostat k dispozici lepší slevový kupón pro zákazníky, než používá provozovatel sám. V tu chvíli se rozproudila zajímavá diskuze. co myslíte vy?

10ctvrtek1

Bývalý Máriův společník představil projekt Onlineprodukty.cz - agregátor online vzdělávání. Prozatím je spuštěna pouze sekce pro autory, kteří si mohou administrovat své produkty. Cest, jak projekt uchopit, je několik a jsou stále otevřené. Do budoucna bude možné získat slušné statistiky ohledně cen, platforem, ale třeba i tématické příbuznosti, která by vás na první pohled nenapadla. Možná zjistíte, co dalšího vaší cílové skupině nabídnout podle toho, jaký další produkt si na agregátoru vybírají...

Oblíbený emailový nástroj Smartemailing vyhlásil na listopad soutěž o navýšení provizí na 30% pro ty, kteří dodají minimálně 5 konverzí a rok emailingu zdarma do 10 tisíc kontaktů pro nejlepšího, což je dárek za dvacet tisíc.

10ctvrtek2

Dále za VIV NETworks mluvili o affiliate konferenci, kam dorazilo 147 lidí, z nichž bylo hodně nových tváří. Robert Studený zmínil atraktivitu food delivery služeb u příležitosti chystaného spuštění iTesco a dalších zajímavých značek, Jirka bruzek z rodinné investiční společnosti KALISTE GROUP s.r.o. představil vlastní nový módní produkt a představen byl také infokurz o hubnutí a zdravém životním stylu zhubnichytre.cz. Ten je díky stovce videí nejobsáhlejším infoproudktem v tomto oboru u nás a nachází se momentálně v předprodejní fázi. Affiláci si přijdou na 1177,- Kč bez DPH za konverzi a použít mohou třeba i virální plugin s affil id a podobně. Pokud by někoho zajímalo víc, tady je pdf leták pro partnery.

Posledním představením před volným networkingem byl projekt Valuomat, který nabízí na devizovém trhu výhodné kurzy propojovaním uživatelů, kteří chtějí měnit, mezi sebou. Vyhnou se tak většině poplatků. Autor hledá výhradně desetitisíce leadů, k čemuž mi nezbývá než popřát hodně štěstí.

Co jste si odnesli z desátého Affiliate čtvrtku vy? A pokud jste chyběli, dorazíte v prosinci? Zbyly mi ještě nějaké samolepky, které jsem připravil účastníkům jako dárek.

Další reporty:

http://www.hardyn.cz/affiliate-ctvrtek-10-webinarich/

2 komentáře
  • Manny
    říká:

    Jak je to aktuálně s affiliate programem iTesco, už je na světě? Vím, že třeba Slevovekody.com jej používají, dohledal jsem, že běží v affiliate síti tradedoubler.com, ovšem ta ješte nepodporuje české inzerenty, nevím..Slevovekody.com jsou mezinárodní, takže zřejmě proto jej již používají v nabídce (iTesco), budu rád za info 🙂

Napsat komentář